fredag 12 juli 2013

Om ingenting speciellt



Jag och Magnus såg några luftballonger när vi var på väg hem till Mimmi.


Satt på slussentaket efter jag hade simmat 1000 jävla meter i en utomhusbassäng!



Sen i tisdags så spelade ju Håkan på allsången. Jag åkte dit själv eftersom #foreveralone men jag hittade nya vänner i kön och sen så såg jag JP och Linda i publiken, ganska långt bak. De kom bak för att röka och, haha, har egentligen "kännt" dem skitlänge utan att känna dem så det var fint. Träffade även Moa Silver och det var spännande så TIPS: GÖR SAKER SJÄLV utan en massa tråkmånsar som bara tynger ner dig.


Sen så har Ida varit borta, i London av alla ställen. Kändes ju inge bra!?!? Så vi tog en fika när hon kom hem igen. Annars har jag mest jobbat egentligen, och matat marsvin, men det har ju med varit kul faktiskt! Eftersom Lovisa är i Berlin och Elin i Göteborg så dansar råttan på bordet ikväll tror jag. Även igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar