onsdag 17 juli 2013

Värsta Långa Fredagen!


Lovisa var fortfarande i Berlin och Elin hade åkt till Göteborg så kände mig lite lost. Trots allt så hittade jag en Vera på kalas hemma hos Agnes. Jag kom sent, typ när kalaset var slut, men i alla fall så var det skitfint att bli bjuden och träffa fint folk. Tack Angnes baby!!


Sen hittade jag Linda och hennes friends Lina och Sofia i Vitanskitan och drack de öl jag hade kvar med dem där! Så spexiga och glada tjejor!! haha.



Vi gick såklart till Slussen där jag mötte upp den bästa person jag fan träffat i denna stad!!!!!! Ida Fucking Held. Det fanns inte Fesk, som man blir ljus i munnen av så ida beställde in två sexor ROM!? Fyfan, det var vidrigt. Då fick vi för oss att vi skulle bada på Lilla Essingen men vi somnade och låg som två badjävlar och solade ch badade dagen efter med jordgubbar och cola. Synd att jag inte hade några värdesaker man kunde ta kort med för det var fan Sangrialand på den. Så mycket att vi åt Tapas för över 400 spänn sen på kvällen! KÄRLEK

1 kommentar: