lördag 25 januari 2014

Amanda, Elin och Ficktjuven!




Efter en tupplur från 17 till 21 mötte jag med nya krafter upp Amanda vid Slussen och hamnade några minuter senare på Sarmen! Elin dök upp och det gjorde även Amandas boyfriend! Jag och Elin missade sista tunnelbanan så vi tog en taxi till:



SPY BAR! hahahaha


Där vi fick ett glas bubbel och dansade till Håkan och Shoreline och hiphop osv! Blev älskade och frågade om vi hellre hade mött en anka stor som en häst eller tio små hästar stora som ankor?!?!?

Vi gav oss iväg för att ta nattbussen som tar 16 min till Farsta 4:20 och löpte pommes på vägen! Vi missar bussen och då kommer det fram en man till mig och jag skyddar instinktivt väskan och Elin puttar bort honom. ÄNDÅ lyckas han sno min fucking mobiltelefon!!! Jag skrek för jag blev så arg och sen så tar vi en taxi hem till Farsta som de stureplansprofiler vi är!

Jag polisanmäler på vägen hem och när jag kommer hem 05:00 köper jag flygbiljetter till BARCELONA?? Jag åker på torsdag! woop wooop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar