tisdag 11 februari 2014

engångskamera från 2012!


Ja, här har vi Malin påväg ut till Knarrholmen för lite festivalande våren 2012!
Jag tog så sällan bilder med denna kamera haha, och jag glömde till och med bort att jag lämnat in den!

Bärs vid våra tält!
"le ljuva livet"
Detta var alltså innan smartphones och digitalkameror

Knarrholmen var verkligen så jävla fin festival och särskilt minns jag när Euphoria vann ESC och ryktet spred sig i publiken under sista konserten och alla började sjunga!

Sofaplos och Köttis på min sjätte picknickfestival
Elin i buss på villovägar. Antagligen på 173an mot Norsborg
Vi bestämde att Farsta is for Lovers och flyttade dit


Columbus



Sen blev det vår igen och jag fick Ida som jobbarkompis!!!
aaaa svart hååår uteserveringar solsken popjackan
lite för kallt för parkhäng för alla utom brottsexpert L. Bambi!

Är det Tomas eller är det jag? Mitt badrum i alla fall. Sensommar tror jag.
BD-fest i höstas. Elin & Gustav. Ser ut att vara en dubbelexpo!
Alltså jag tänker ju typ "Ska alltid fota analogt nu hela tiiden.", som jag alltid gör. men dessa bilder blir så jävla fina. SPYR nästan. Jag har låtit dem vara precis som de var. Allt är fantastiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar