fredag 7 februari 2014

NANANANANANANANANANANANANANA FROM BARCELONAAAAA




De obligatoriska resebilderna avklarade! Flög så jävla tidigt och landade 11:20 efter lite förseningar! Stod där i min pälsjacka och svettades i solen på flygplatsen och njöt!!!!!!





Linda sa åt mig att ta mig till Pl. Catalunya och dum som jag är tror jag det stod för PLAYA CATALUNYA och inte PLACA. Detta blev typ resans internskämt och en låt och som jag fick äta upp det va!!! I alla fall så bodde Linda centralt som fän och sängen var mjuk och vi kollade på Paradise Hotel och Äkta Människor där en hel del!



Det var faktiskt ganska varmt i Bacelona och om solen låg på behövdes ingen kodräkt under en av de många rökpauserna på balkongen!
I bakgrunden ser ni Bella som med bodde i längenheten men som åkte till Sverige dagen efter och under ser ni Rebecca som var helt fantastisk och jag säger som Joppe att vissa vinner på lotto, jag vann Rebecca!!




Sangrialand så vi drack såklart det och det var några rockiga brudar på besök som lagade tacos till oss! LYX!!


Denna bilden var tydligen askul?? hahahaha. va?


Och detta är enda bilden från när vi var ute, alla av dagarna. Glömde antagligen bort eller så gav jag upp för klubbilder är fula, speciellt med kompaktkamera!! Här var vi på Nevermind, om jag minns rätt!


Stannar taxin för att köpa fyllemat. Köper godisnappar? Ingen kommentar.



Vi åkte till två gallerior och shoppade lite en av dagarna! Det var niceee, fast jag köpte bara ett linne på Forever21! Kul med tunnelbana med tycker Daniel!!!


Här är vi påväg till en "marknad" där man fick gratis Gin och Tonic?? Där träffade vi även mina gamla goinar från gbg. Matilda, Lovisa och Angelica!!



Ja, och här är vi med våra G&T's utan att köpta några dyra kläder haha. Dock åt vi mat där! Märkte inte ens att någon tog kort? lol.




Några kassa bilder på otroligt bra tjejor!!!!!!!!


Sista kvällen bockade jag av att ha nuddat medelhavet och att ha ätit tapas! Fick vandra helt alone genom Barelona hem till Linda och kände att det var mitt slutgiltiga test, som jag såklart klarade!!

Barcelona var faktiskt så sjukt mycket roligare än jag förväntat mig! ÅH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar