fredag 27 juni 2014

GRATIS BUFFÈ och ROTH på PIREN

Lovisa med sin fina jobbricka runt halsen

Ni vet att jag älskar gratisgrejer. Speciellt gratis öl! Det släpptes en ny vegetarisk meny på Zócalo så de bjöd på Buffé och öl! Jag tyckte inte maten var god dock. Det smakade ingenting förutom koriander och så brände det i munnen. Mat som smakar så är ju mäkta populär så passa på ni. Jag gillar mat som smakar mycket, inte som bara bränns i munnen. Hade jag betalt för maten hade jag snott en piñata som kompensation.

"hot cigarettes" "figure that"
Lovisa och jag försökte sedan hitta till Piren, ett ställe i Kristineberg för syskonen Roth skulle spela. Vi frågade våra telefoner samtidigt men de fattade ingenting. Vi ville ha cigg alltså. Kungsholmen är så öde. Hatar moderna rikemansområden.



Vi hittade och solen tittade fram och de hade gungor som stolar där!!

Roth!

Marie och pekfingret
Roth spelade och det var superfint!! Annie var där och vi bråkar inte längre för hon hade visst inte ens fått mina sms? Mycket skumt. Jag vill ju åka till Island med henne men hon ska visst bara vara där i fyra dagar. Andrea från München ska med dit så kanske åker och hänger med henne!!
Sen så var ju min stora kärlek i livet där! Eller hon kom senare för hon har ett livsviktigt jobb!!! Marie alltså. Kärlek.

Idag är det lönefredag och borde väl redan ha börjat köa till Trädgården nu :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar