söndag 22 juni 2014

❅ ☁ MIDSOMMAR ☁ ❅


På midsommar följde jag med min rumskompis och syster Adam ut i Roslagens famn på den blommande ö med hans jobbakompis killes faster osv, haha. Det var en amerikanare där så vi fick fira riktig midsommar och visa hur det skulle gå till! Vi dansade till exempel Macarena runt midsommarstången!
Lägg gärna märke till den goda maten!! "kött"bullarna har jag köpt men jag gjorde egen "sill" av äggplantaaaa. Blev lite sur men den var good och är stolt!! Vi grillade även korv sen?? Så jävla gottt. Har inte behövt äta sen dess.

Adam hängde med in till stan för jag skulle möta upp Linda och gå på Sommar, för hon ville så gärna ut men hennes mamma hade för mycket vin! Jag och Adam dansade med heterokillar och lesbiska tjejer. För sånt gör vi bäst. Har faktiskt aldrig haft så kul på Sommar innan som jag hade då. Var helt jävla svettig trots det var 3 grader varmare än på julafton!!

Är tömd på endorfiner nu känner jag! Saknar alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar